El evento del amorst (Días Escarlata) y nos sobra uno
Bueno, en vista de que ya somos siete en el clan, el problema no va a ser con quien ir a Orits, sino quien va a hacer parejita con quien (el evento se me hace bastante gay desde que sabemos que casi no hay muchas elfas en las Torres)... Ya estuvo que me hice bolita toda la semana del 9 al 16 de febrero, casi como en órbita (la vida real, pues). Mejor que regrese la SRL :´v
Your role as a moderator enables you immediately ban this user from messaging (bypassing the report queue) if you select a punishment.
7 Day Ban
7 Day Ban
30 Day Ban
Permanent Ban
This site uses cookies to provide you with the best possible user experience. By clicking 'Accept', you agree to the policies documented at Cookie Policy and Privacy Policy.
Accept
This site uses cookies to provide you with the best possible user experience. By continuing to use this site, you agree to the policies documented at Cookie Policy and Privacy Policy.
close
Our policies have recently changed. By clicking 'Accept', you agree to the updated policies documented at Cookie Policy and Privacy Policy.
Accept
Our policies have recently changed. By continuing to use this site, you agree to the updated policies documented at Cookie Policy and Privacy Policy.