Gente como están ?
Pues escribo esto para todos los demás guardianes que quieran ser parte de nuestro clan.
Jugamos entre semana y fines de semana, ayudamos en ocaso y semanales , así como también en crota y camara de cristal.
Los requisitos para entrar son:
Respetar a los miembros del clan
Jugar
Ser activo
No insultos
Ser buena onda
XD
Buen día shavos!!!!!!
Your role as a moderator enables you immediately ban this user from messaging (bypassing the report queue) if you select a punishment.
7 Day Ban
7 Day Ban
30 Day Ban
Permanent Ban
This site uses cookies to provide you with the best possible user experience. By clicking 'Accept', you agree to the policies documented at Cookie Policy and Privacy Policy.
Accept
This site uses cookies to provide you with the best possible user experience. By continuing to use this site, you agree to the policies documented at Cookie Policy and Privacy Policy.
close
Our policies have recently changed. By clicking 'Accept', you agree to the updated policies documented at Cookie Policy and Privacy Policy.
Accept
Our policies have recently changed. By continuing to use this site, you agree to the updated policies documented at Cookie Policy and Privacy Policy.